19.9.10

Back in Tokyo

東京に到着して、10日経ちました。
そして2日後にはインドへ・・・

でも10日の間に6人もの友達とがっつり会うことができました。満足。
今回はわけあって、この広い家にひとりぼっちでした。
楽といえば、超楽!でもさびしい・・

しょっちゅう出かけていたので、ご飯はほとんどお惣菜を買ってきてちょこちょこ食べるような感じ。
この方が断然安上がりなんだよね。しかもこの暑さで食欲ないし・・・

相変わらず朝走っていたら、母から「この夏は異常なので走っちゃダメ!」とスポーツ禁止令が出ました。少し納得、な暑さです。

It's been 10 days since I got back in Tokyo. It's HOT! BOILING!
Then I am leaving for Bangalore in two days.
Bangalore is probably cooler than Tokyo at the moment. Japan is officially became South Asia rather than East ! Mum told me not to do the regular run in the morning. She stopped me to do any kind of exercise until Autumn ! Crazy .....

0 件のコメント:

コメントを投稿